Aanvullende informatie

Over SWOA en het klantportal

SWOA ondersteunt mensen in en om Arnhem en richt zich daarbij vooral op de oudere doelgroep (55+). Van begeleiding thuis tot activiteiten op locatie en van alles daartussen. Daar zetten zo’n 450 (vrijwillige) medewerkers zich iedere dag voor in. En dit al bijna 55 jaar.

Wat vind je op dit klantportaal?

Via dit online klantportaal heb je toegang tot verschillende functies en informatie. Een overzicht van wat je kunt vinden:

  • Positieve gezondheidstesten: Op het portal bieden we online testen aan op het gebied van positieve gezondheid. Deze testen geven jou inzicht in hoe jij ervoor staat, bijvoorbeeld op het gebied van veerkracht. De uitkomst van de testen kan je naar jezelf mailen. Je kan er ook voor kiezen de uitkomst met ons te delen. Zo kunnen we samen kijken op welk(e) gebied(en) SWOA iets voor jou kan betekenen.
  • Geplande activiteiten: Je hebt toegang tot een overzicht van alle geplande activiteiten die door SWOA organiseert. Of het nu gaat om workshops, trainingen, sociale bijeenkomsten of andere evenementen, op deze pagina vind je de details van deze activiteiten.
  • Jouw gegevens en je dossier inzien: Als ingelogde klant kan je jouw persoonlijke gegevens inzien en bijwerken. Het is belangrijk dat je gegevens up-to-date zijn, zodat we je zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Je kunt hier wijzigingen aanbrengen in je contactgegevens.

Daarnaast biedt het klantportaal je - indien van toepassing - toegang tot je dossiers die zijn opgeslagen bij SWOA. Deze dossiers bevatten belangrijke informatie over de diensten die je hebt ontvangen, afspraken die zijn gemaakt en andere relevante documentatie. Je kunt op een veilige manier je dossiers inzien.

Heb je nog vragen over dit portal? Neem contact op met Hanneke Giesen via info@swoa.nl of bel naar 026-3272266 en vraag naar Hanneke Giesen.