Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het SWOA Klantenportaal? Het kan zijn dat deze vaker gesteld is. Bekijk daarom eens onze veelgestelde vragen.

Algemeen

Hoe kan ik mij aanmelden?

Wil je toegang tot ons klantenportaal? Stuur dan een mail naar info@swoa.nl. Zet in de mail jouw naam, adres, woonplaats en mailadres en eventueel je telefoonnummer. Je krijgt dan de inloggevens toegestuurd.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer, hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Via het scherm waar je inlogt, staat naast de loginknop de optie ''Wachtwoord vergeten''. Als je hierop klikt kom je op de pagina terecht waar je het wachtwoord opnieuw kunt instellen. Je ontvangt je nieuwe wachtwoord via je e-mail. Geen e-mail ontvangen? Kijk dan ook even in je spambox.

Let op: het e-mailadres dat je hier invult moet gelijk zijn aan de gebruikersnaam waar je mee inlogt.

Activiteiten

Hoe kan ik een activiteit vinden waar ik aan wil deelnemen?

Op de activiteitenpagina vind je aan de linkerkant het zoekfilter. Deze kan je gebruiken om te zoeken in alle activiteiten, bijvoorbeeld door te filteren op een locatie of een soort activiteit. Ook kun je direct een bepaalde activiteit opzoeken door de naam in te voeren in het zoekveld.

Ik kan een bepaalde activiteit niet vinden. Wat kan ik doen?

Kan je de activiteit waar je naar op zoek bent niet vinden? Dit betekent dat SWOA deze activiteit op dit moment niet aanbiedt. Voor meer informatie over de activiteit kun je contact opnemen met SWOA.

Hoe kan ik mij inschrijven voor een activiteit?

Zoek de activiteit waar je aan mee wilt doen op in het 'Overzicht van activiteiten en klik de activiteit aan. Kijk vervolgens of en hoe je je moet aanmelden. Dit kan vaak telefonisch of via de mail. Hoef je je niet aan te melden, dan kun je altijd meedoen.

Waar kan ik zien op welke activiteiten ik ingeschreven ben?

Om te zien voor welke activiteiten je bent ingeschreven, moet je ingelogd zijn op het klantportaal. Als je bent ingelogd klik je op "Start" aan de rechterkant van het scherm. Je kan dan kiezen voor "Mijn Activiteiten". Hier zie je alle activiteiten waar je jezelf voor hebt ingeschreven. Op dit moment werkt SWOA hier nog niet mee.

Ik wil mezelf uitschrijven voor een activiteit, hoe doe ik dat?

Uitschrijven voor een activiteit is op dit moment via het klantportaal niet mogelijk. Uitschrijven kan per e-mail (info@swoa.nl) of telefoon (026-3272266).

Overig

Wat kan ik doen als mijn vraag er niet tussen staat?

Heb je aan andere vraag? Of een opmerkingen over het klantportaal? Via het vraagteken rechts onderin de site kun je een contactformulier invullen. Je kunt ook per e-mail (info@swoa.nl) of telefoon (026-3272266) contact met ons opnemen.